Ce a însemnat programul FUTURE pentru studenții din ediția Office Depot? [Partea 2]

Continuăm seria de feedback începută pentru ultima ediție a programului FUTURE - Construiește cu pasiune susținută Office Depot Service Center pentru 40 de studenți care s-au pregătit pentru primul loc de muncă.


Vezi prima parte aici!


Ce au învățat ei în cele 6 luni de program?

Am preluat o parte dintre răspunsurile studenților din cadrul ediției Office Depot Service Center pentru a le citi poveștile, gândurile și propria evoluție. Mai mult, însă, vei vedea un limbaj adoptat la finalul programului și conștientizări proprii despre ei și lumea din jur.



Care a fost cea mai semnificativă schimbare pe care ai vĂzut-o la tine?

Feedback-ul de mai jos este preluat de la o singură persoană.


Lucrurile nu mai sunt atât de negre și în ceață. Mi-am descoperit câteva lacune și mi le-am asumat, iar acum sunt mai deschisă în fața schimbării.


Poate cea mai frapantă diferență stă în dobândirea dorinței de a spune „da!”. Vreau să încerc, să descopăr, să îmi asum riscuri și să mă bucur de ele. Când venea vorba de eșec, eram pusă în fața unei încrâncenări care mă forța să mă opresc, să ezit și să amân. Chiar dacă nu am ajuns, încă, în punctul în care să pot spune că sunt pe deplin mulțumită de tot ce ține de atitudinea mea, simt că sunt pe drumul cel bun și știu că am făcut o schimbare enormă.


În relația cu ceilalți am observat că nu mă mai încarc cu energia și ideile negative ale altora. Sunt mult mai focusată asupra propriului drum și nu mă simt DELOC egoistă. E pur și simplu conștientizarea propriei misiune.


Îmi doresc mai mult decât oricând să colaborez cu alte persoane, dar doar pentru a învăța de la ele și pentru a le oferi, la rândul meu ceea ce pot.



Mulțumim companiei Office Depot Service Center pentru implicare în #EducatiaAltfel.


Sursa foto: Andreea Olah

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

©Madalina Hodorog 2020 | Design by Mădălina Hodorog